من و بابام واینترنت

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 190734
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



من و بابام واینترنت

 

    سه شنبه     می گوید : نه نخیر ، از بس با این اینترنت گشتی بی ادب شدی !     می گویم : مگر چه کردم ؟!     می گوید : همین که به حرف من گوش نمی کنی یعنی بی تربیت شدی !     می گویم : بخدا این اینترنت آنقدر ها که شنیده اید بد نیست ، اصلا اجازه بدید بهتان نشان بدهم که من چه استفاده ای از آن می کنم.     می گوید : لازم نکرده !! من دست به این جانور نمی زنم ، نجس است !

 

=====================

   

چهارشنبه     می گوید : وقتی به اینترنت دست میزنی دستهایت را بشور !     می گویم : چطور ؟!     می گوید : مگر نشنیده ای که آنفلوانزای خوکی آمده و به شدت هم ویروس است!     می گویم : به خدا این ویروس با آن ویروس فرق دارد ،     می گوید : ویروس ، ویروس است !

 

=====================

 

پنج شنبه     می گوید : فیس بوک هم توی همین ذلیل مرده است ؟!     می گویم : بعله !     می گوید : مرگ !

 

=====================

 

جمعه :     می گوید : اینترنت یک اغتشاشگر خارجی است که باید محاکمه شود شما هم غلط می کنی این جنایتکار را در خانه من پناه بدهی !     می گویم : شما این اطلاعات را از کجا می آورید ؟!     می گوید : ساکت باش دارم اخبار بیست و سی را گوش می دهم !


نظرات شما عزیزان:

aria
ساعت1:36---6 دی 1392
سلام سیما خانوم وبت عالی بود ممنون از مطالب خوشملت عزیزم







عاشق شدن چیز ساده ایست







آنقدرکه همه آدم ها می توانندعاشق باشند



















مهم عاشق ماندنست













بی منت تا انتها






پاسخ:mamnon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: